CZERWIEC
OŚRODKI ZAINTERESOWAŃ:
1. Dzieciaki w ruchu
2. Lato w lesie i ogrodzie
3. Z wizytą w gospodarstwie wiejskim
4. Nadchodzi lato

Osiągnięcia i sukcesy dzieci:
– wypowiada się na temat wysłuchanego tekstu,
– rozumie sens krótkich historyjek,
– wymienia nazwy miesięcy, dni tygodnia,
– wskazuje części ciała, określa strony,
– tworzy mapę skojarzeń,
– odgaduje zagadki,
– rozumie potrzebę ruchu,
– poprawnie wykonuje ćwiczenia ruchowe,
– rozpoznaje letnie sporty,
– doskonali słuch muzyczny i umiejętności wokalne,
– tworzy akompaniament do piosenki,
– przelicza elementy zbioru,
– klasyfikuje ze względu na daną cechę,
-segreguje, przyporządkowuje,
– porównuje liczebność,
– starannie wykonuje pracę plastyczną,

– rysuje pierwsze oznaki lata,
– rozpoznaje i nazywa różne zioła.
– przestrzega reguł obowiązujących w społeczności,
– dostrzega, że zwierzęta posiadają zdolność odczuwania, przejawia w
stosunku do nich życzliwość i troskę.

„Dwanaście miesięcy”
muzyka: Renata Szczypior,
słowa: Katarzyna Kołomańska
1. Styczeń, luty – zimno wszędzie
Co to będzie, co to będzie?
Marzec, kwiecień, maj i czerwiec
Coraz cieplej, coraz cieplej.

Ref. (x2) Tra la la , Tra la la , już miesiące każdy zna.

2. Lipiec, sierpień – to wakacje
Macie rację, macie rację
Wrzesień słonkiem nas zawoła
Idą dzieci do przedszkola.
Ref. (x2) Tra la la , Tra la la , już miesiące każdy zna.
3. A październik i listopad
Jesień złota no i słota
Grudzień cieszy nas świętami,
Kolendami , prezentami.
Ref. (x2) Tra la la , Tra la la , już miesiące każdy zna.

DŻUNGLA

Dżungla, dżungla, taka wielka dżungla
poplątane zwoje dzikich lian.

Mieszka sobie w bambusowej chatce
Ambo sambo wielkiej dżungli pan.

REFx2: Strusie mu się w pas kłaniają,
małpy na ogonach grają
Abmo tu Ambo tam, Ambo tu i tam

Ambo Sambo, doskonale znam go,
węża się nie boi ani lwa.
Dla swych dzikich leśnych ulubieńców
W dłoni coś smacznego zawsze ma.
REFx2

TAM W AFRYCE
Tam w Afryce rzeka Nil,
W niej krokodyl mały żył
Z tatą krokodylem
Pływał sobie Nilem
I śpiewał tak:
Tam w Afryce rzeka Nil – Pokazujemy palcem na wprost niby to
postukując
W niej krokodyl – kłapiemy dłońmi udając paszczę krokodyla
mały – pokazujemy coś małego blisko siebie trzymając dłonie
Z tatą krokodylem – Pokazujemy dużą paszczę
Pływał sobie Nilem – Pokazujemy ruch płynącej ryby

motylek

A w tym tygodniu na języku angielskim :
01. 06 – 05.06.2020

J. angielski

motylek

W tym tygodniu na religii:

01. 06 – 05. 06. 2020

Religia. Tematyka do pobrania




Copyright ©2020 .